Friday, November 6, 2009

hatiku berbunga-bungaaa



pagi jumaat nirmala,


hari ni ezzat dtg..
waktu bio, semua mcm greet die biase2 je,
aku plak maen dam ngn yen yen..
so xle la sambil menyelam minum air
nnt xsopan plak ann, tp last2 aku ngn yen yen dh give up maen dam yg xde kesudahannya,
then aku pggl ezzat dtg kt meja kteorg
bermula sesi soal jwb ..


barulah kteorg tau ape yg terjd
kesian ezzat,
tp die xbrubah pun, stl "mereng"
hahaha, sesi soal jwb mmg terbaik punye lahh
diselangi dgn gelak ketawa, lawak2 bodo
hahah
teacher gvnd plak tgh tanda kertas.
semua org hanyut dlm dunia sndr
gembira diberikan kebebasan utk bersuka ria

then aku kakpah gy jumpe ustzh nk hntr blk bku pnjmn..
buku aku kn hilg, ikha yg berhati mulia sedia memberiku bku abgnya kt aku
ade lebeh kot, thx ikha , jasamu pastikan ku kenang :')
memandangkn buku tu xde cop pinjmn
lalu proses pghntrn buku bertmbh rumit .
kene la pegy bilik spbt utk cop





waktu keluar msuk bilik tu,
aku asik berselisih je dgn dia,
haihh kebetulan btl!
but nvm aku dgn die tak mgkn akan ade ape2
disebabkan aku dgn die bagaikan langit dgn bumi
(hanyalah perumpaan semate2 utk menyedapkn cerita aku ni.
p/s:ini bukan sjrh, jd bole tokok tambah :p)
lagipun ..
xpenting pun nxt yr kn SPM
study first, love last
cinta bole brpe kali, tp SPM hanye sekali(ayt cgu hkm, yg difontkn shj)



selain seorg pelajar , aku juga seorg ushawan (scre TDK RASMI)
so ushwn yg berjaya, perlulah bwt tugas
so aku dgn kakpah pun mnjlnkn tugas kami dgn menjual brgn kiosk pd wktu rehat
biase lah, waktu ni waktu aku mnjd seorg yg SGT blurr
sory amai, sampai bwt si genius addmath ni pun turut sekali blurrr
so sesape yg rse aku tslp ks duit baki
jgn segan2 nk tuntut blk, tp mst jujur tau, kgn tipu plakkk


selepas rehat

then smpai ats, kne buat something yg berkaitan dgn fail peka
aku mcm rusa masuk kandang kambing(btl ke ayt ni?) xtau pape
dh siap sume tu
aku,ida,kakpa,alia dan Hshok dduk satu meja
bermusyawarah (konon) psl plan hr ahad,
sunwayy! here we come :D
tp bila ddk dgn hashok, tau2 je la , lwk kerek sume ade
cikgu plak sibok tanda kertas dgn frrh & yenyen if xsilap
kteorg plk bising gile
ttbe cikgu pggl aku, aku dh cuak gile..
igtkn cgu nk pgl sbb.. tp alhamdulillah sbb suruh amik kertas exm
lol, syukur alhmdllh, cbe bygkn klo die pggl sbb tu..
btw happy sbb cikgu igt nme aku. yela sblm ni xknl kot.
akhirnye.

No comments:

Post a Comment