Friday, November 13, 2009

hari pejabat.

smlm.
takut gile kott nk gy skola.

pagi tu, ade jumpe die and die mcm tego aku dgn kwn2.
aku dh cuak smcm dh.
tp pretend mcm tkde ape2 yg terjadi.

ohh yeahh.
entah mane dtgnye keberanian ktorg,
ktorg berhasrat nak berjumpe dgn cikgu hakim.
maksudnye ktorg perlu menjejak kaki ke pejabat.
-The Scary Place Ever kot-
i mean, selalunye yg menjejak kaki ke pejabat tuh, ade mslh besar excpt for guru2 laa.


tapi disebabkan perasaan yg berkobar2 nak tau markah sejarah
or
mungkin disebabkan kebosanan yg melampau di dlm kelas,
nisha & kakpah jumpe cikgu hakim.
aku tunggu kt luar pjbt, lol (pengecut)
haha , beberapa minit kemudian, nisha mengajak aku masuk ke dlm .
masuk dlm bilik P.K HEM!!
jgn main2 weyy.
aku pun masuk lahh.
alhamdulillah tak ade ape yg scary pun.
malah lawak ade laa.
name pun ade cikgu hakim,
sbnrnye cikgu hakim baik orgnye bg org yg mengenalinya.
ohh yeahh, lepas dh siap tugasn tu,
cikgu hakim kate "ok lepas ni awk belanja sy mkn eh"
eh eh ktorg plak yg kene belanja die mkn.
actually he's making a jokes .
biase la tuhh.
tak kering gusi, bila ngn die,
hahah

kami pun diberi tugas,
aku dgn nisha marked paper2,
while kakpah paper1.
tugasan yg diberi berjalan dgn lancar.
alhamdulillah, a good news for me :)
i got an A , atlast ade jgk paper yg buat aku senyum kembali.
dh siap semua tu, ktorg blk kelas and jumpe cikgu zana.
laahh, bm ? bahasa sendiri pun sukar menguasai.
bm dpt terok, lg 2 marks=8 marks bole tukar grade.
ape bole buat.aku akur.


then kami pergi blk kauseling disebabkan nisha.
nisha buat lawak, die memerlukan kauseling.
kan kakpah?hehe nisha sory la ko jd mangsa kaunseling tak psl2.
pdhal takde ape yg di-kauseling-kan.

after rehat,
aku masuk kelas sbb dh takde keje nk tlg.
tiba2 die pgl aku, suro tlg die.
gile cuakk kot. tp everything ok je,
alhamdulillah , yess semua dh okayy.
tp mslhnye knp die tak rply msg aku ye?
heh.nvm.
then ktorg turun kacau nisha kt koop.
then gy pejabat and duduk di counter pejabat,
and tulis markah subj yg belom ditulis.
pergghh dh jd pekerja di pjbt dah.
hari ni je masuk pejabt hmpr 2 , 3 kali.
hilang rase takut.
hebattt!
so mksdnye kene masuk slalu la ye.
utk elak perasaan takut?
-evil-

ape2 pun, hr ni aku happy .
disebabkan TRIPLE-A


???

2 comments:

  1. pandai ko tulis wat blog skang
    buat lawak lagi
    nk lawan aku la tu :p

    ReplyDelete
  2. post ni mane lawak..
    mstla, kene la lwn
    nnt bertambah power helmi's duaghter writing

    XD

    ReplyDelete